Veel gestelde vragen

We hebben veel voorkomende vragen voor je geselecteerd, zodat je snel antwoord kunt vinden op iedere vraag.
Staat je vraag er niet tussen of wil je gewoon iemand spreken, dan kun je telefonisch of per e-mail contact opnemen. We staan je met alle plezier te woord.

[accordion]
[atab title=”Wat zijn jullie producten?”]Mijn Rijschool Website houdt het simpel. Je kunt kiezen uit twee pakketten: een standaard pakket of compleet pakket.
Bij een standaard pakket ontvang je binnen een week jouw persoonlijke Rijschool Website met 30 of meer pagina’s. Wil je een compleet pakket op maatwerk én onbeperkt aantal pagina’s? Dan leveren wij binnen vier weken een persoonlijke Rijschool Website die voldoet aan al jouw wensen![/atab]
[atab title=”Hoe kunnen de prijzen zo laag zijn?”]De prijzen bij Mijn Rijschool Website zijn lager dan andere aanbieders, omdat wij een geautomatiseerd concept hanteren die ons in staat stelt om websites binnen een week te leveren. Dit unieke concept hebben wij vertaalt naar een kant-en-klare website die voorzien is van alle gemakken. Zo kun je onder andere zélf teksten aanpassen en eenvoudig zélf foto’s plaatsen.[/atab]
[atab title=”Hoe kan ik bij jullie bestellen?”]Bestellen gaat bij ons eenvoudig en snel. Dat betekent dat je slechts één stap verwijderd bent van jouw persoonlijke Rijschool Website. Je kunt kiezen uit twee pakketten en vervolgens direct je bestelling plaatsen door alleen maar je gegevens in te voeren.[/atab] [atab title=”Kan ik mijn bestelling wijzigen? “]Nadat je via Mijn Rijschool Website een bestelling plaats, zal een van onze medewerkers binnen drie werkdagen contact opnemen. Heb je nog persoonlijke voorkeuren of andere wensen, dan kun je dat op dat moment aangeven. Mocht je eerder contact willen opnemen, dan kun je ons per e-mail of telefonisch bereiken.[/atab] [atab title=”Wat is levertijd en hoe moet ik het interpreteren?”]De leverdatum is de datum waarop je website klaarligt en gelanceerd kan worden. De levertijd is de tijd die wij er voor uittrekken om je persoonlijke voorkeuren en ontwerp van jouw website tot in de kleinste details op orde te brengen. Dit zal ongeveer een week in beslag nemen.[/atab] [atab title=”Graag zou ik de factuur opnieuw ontvangen. Is dit mogelijk?”] Facturen worden per e-mail gestuurd vanwege het milieu en om de kosten zo laag mogelijk te houden. Mocht je een factuur nogmaals of per post willen ontvangen, dan kunt je telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen dan graag verder.[/atab] [atab title=”Wat zijn de betalingsmogelijkheden?”] Facturen worden via automatische incasso via ons systeem voldaan. Daarnaast is er de mogelijkheid om de betaling via IDeal te voldoen. [/atab] [atab title=”Wat is de betalingstermijn?”] Je hoeft geen zorgen te maken om extra administratie. Het bedrag wordt aan het einde van de maand via automatische incasso afgeschreven. [/atab] [atab title=”Hoe meld ik een klacht?”]Wij nemen jouw wensen en verwachtingen erg serieus. Het is natuurlijk erg vervelend mocht er iets niet naar wens lopen. Je kunt je klacht per mail bekend maken, zodat wij dit zwart op wit hebben staan. Vervolgens zal een van onze medewerkers contact opnemen om in samenwerking en rekening houdend met jouw wensen tot een oplossing te komen. [/atab][/accordion]